dimarts, d’octubre 28, 2008

Aquest vespre la presentació!


Avui em limito a recordar que aquest vespre fem la presentació del nou llibre. Els qui us faci gràcia, ja ho sabeu. A més, pot ser una bona ocasió per conèixer en persona alguns blogàires, que sempre és curiós.

El lloc: Llibreria ONA (Gran Via Corts catalanes, 654, Barcelona)

L’hora: 2/4 de 8 (les 7:30 per aquells que encara us feu un embolic amb els quarts)

I com que ara toca campanya de promoció, per aquells que no sou de Barcelona sembla que farem una altra presentació a Cambrils. En principi serà el 18 de Novembre, però ja ho confirmaré quan s'apropi la data. I demà a la ràdio (doncs serà demà passat). Mira per on, coneixeré en Manuel Fuentes!

16 comentaris :

Carquinyol ha dit...

gràcies pel recordatori... ja anirem a fer-te l'ONAda... ;)

Núria ha dit...

És d'aquells actes que si visqués a Barcelona hi aniria però des de la Seu i amb el temps que se'ns presenta és una mica complicat. Molta sort. Demà en Manel Fuentes? Doncs no m'ho perdré!

Llum ha dit...

Que vagi molt bé!!! Segur que sí!

Ja és una pena que aquesta setmana vagi dos cops a la gran ciutat, i cap dels dos dies sigui avui!

Cambrils? I més cap al nord, no?

La radio? Ostres! Demà és festa a la ciutat (però segurament vagi a la gran ciutat a treballar...) Si no hi vaig, ja estaré atenta!!!

Vallve ha dit...

Que vagi molt bé la presentació. A veure si es confirma la presentació a Cambrils ..... em cau molt més a prop.

Proximo ha dit...

¿I a les Illes? :_(

Dan ha dit...

carquinyol. Ja ja Molt bona aquesta. Ens veiem!

núria tomàs. A veure que tal va demà a la radio. I això que, per la llei de Murphy, acabo de pescar un refredat que m'ha deixat una veu...

llum. Baixes dos cops a la ciutat? A veure si ens veiem!

vallve. Doncs a cambrils

proximo. Li ho proposare als de l'editorial. per me, encantat! ;-)

Rita ha dit...

Miraré de venir perquè l'ONAda sigui més grossa. ;-)

Anònim ha dit...

Jo vinc! Suposo que signaràs exemplars, oi? Hem d'anar a fer cua ja?

Sònia FR ha dit...

Eh, potser vinc a la de Cambrils! Ho tinc molt aprop de casa ^^
Una pregunta, el llibre es pot comprar en una llibreria o és exclusivament per internet?

Dan ha dit...

rita. Doncs així ja ens veiem!

moz. I tant si firmaré. Ja preparo el boli...

sònia fr. Doncs a cambrils!. El llibre ja es a les llibreries. No és exclusiu d'internet en absolut.

Àlex ha dit...

Fins a l'últim moment pensava venir però finalment no podré. Ja compraré el llibre per anar-lo llegint a petits glops, com el blog. Ja me'l signaràs algún altre dia que ens veiem.

Laia ha dit...

T_T al final no ho pogut venir... Coi, mira que m'ho munto malament... No s'hi vaaaal tinc el cap quadrat. :-( Almenys espero que hagis tingut una onada molt grossa

Anònim ha dit...

No he pogut venir, però ja fa dies que tinc el llibre a la tauleta de nit. Com ja va sent habitual amb els teus escrits, l'aprofito a les classes ;-P

Anònim ha dit...

Jo vull conèixer-te...

Fa cosa d'un any vaig descobrir el teu blog mentre buscava informació a internet, i des d'aquell moment sempre que puc passo a llegir els articles que penges. I m'entusiasma el que expliques...!!

I a la vegada em fascina que tinguis aquesta capacitat privilegiada d'uns quants pocs de saber escriure, poder fer-se entendre bé, i dominar el món de la ciència (sí sí, un dia parlant d'astronomia, l'altre de dietètica, l'altre de genètica, l'altre dels robots de mart, l'altre de les funcions matemàtiques...).

I m'havia apuntat el dia de la presentació a l'agenda i tot...

Vull conèixer-te!

Dan ha dit...

Àlex. Quedem qualsevol dia i fem un cafè... o una costellada! Ja ho saps!

laia! Argggg. Aquesta me l'apunto. Mala dona. Ja m'he quedat altre cop sense coneixer-te :-(

meritxell. ostres. Es tot un honor estar a la tauleta de nit ;-)

anònim. Coi! Gràcies, Però... al final ens hem conegut? Es que avui hi havia força gent!

Anònim ha dit...

Ei Dan!
Ostres, em va saber moltissim greu no poder venir a la presentació, em feia molta il·lusió venir...
Però tot just tenia una pràctica de laboratori i estava entre tubs d'assaig...
Veig que va ser tot un èxit, ho tens ben merescut! El llibre m'el compro igual, ja que el primer em va encantar!
Fins aviat i segueix aixi!

Marta
www.apuntesdelcamino.wordpress.com