dijous, de novembre 01, 2007

Presentació del llibre a Barcelona

Ja vaig comentar que, després de la presentació a les Terres de l'Ebre, estàvem preparant la presentació del llibre "Blocs de Ciència" a Barcelona. Doncs ara ja tenim la data. Serà el dilluns 12 de Novembre, a les 7 de la tarda. L'altra vegada vàrem aprofitar el "dia del Blog" per la presentació, doncs en aquesta ocasió coincidirà amb l'inici de la "Setmana de la Ciència", que també resulta prou escaient. I si els números no em fallen, també coincidirà amb el post número 400 del Centpeus, que mira, fa gràcia.

Per acabar de lligar-ho amb la ciència, la presentació la farem a la Residència d'Investigadors del CSIC, el Consell Superior d'Investigacions Científiques. Al carrer Hospital 64, al costat de la Biblioteca de Catalunya i molt a prop de la Rambla.

L'altra vegada la presentació va anar a càrrec d'un reconegut blocaire, en Jordi Abad (gràcies de nou per la teva amabilitat, Jordi). Aquesta vegada serà, com no, d'un reconegut científic, l'Àngel Messeguer que, a més de ser el president de la Societat Catalana de Química, també és un lletraferit i ha publicat alguna novel·la. De manera que ens mourem en ambient de ciència, llibres i blogs. (La cervesa si voleu, després, que la plaça Real és a prop).

De manera que, ja ho sabeu. Els qui us faci gràcia tenir el llibre signat per l'autor, o tingueu curiositat per conèixer-nos en persona, o que us vingui de gust veure com lliga això de la ciència, els llibres i els blogs, esteu convidats a la presentació el dilluns 12.



23 comentaris :

Lluna ha dit...

Ei, que vagi molt bé la presentació!!!

leanan ha dit...

ostres ostres dan, aviam si puc venir doncs!!

moltíssimes (moltíííssimes) felicitats per això del llibre!!!

Brioxet ha dit...

I fins a quina hora és? Perquè jo surto de treballar a les 7 de la tarda :-(
M'encantaria venir (visc a menys de 5 minuts caminant tranquil d'allí)
És més, aquest llibre està a la cua de compres pendents!!

Dan ha dit...

Gràcies Lluna. Encara t'agafa una mica lluny em sembla :-(

leanan. Doncs mira, si vens ens podrem saludar "in person" :-)

brioxet. Ostres, no se quan durarà. Com una horeta suposo. A cinc minuts del nou piset? Quina enveja que feu vosaltres dos!! Va, que si vens tindreu dedicatòria especial, off course!! ;-)

Lluna ha dit...

Doncs sí, la veritat. Aquell dia acabo de treballar a les 7. Com no aprengui a teletransportar-me en un parell de setmanes, diria que em segueix quedant massa lluny.

Brioxet ha dit...

No, del nou piset no, de on encara visc (casa dels meus pares)
Diguem que has anat a parar al meu barri de tota la vida :-)
Intentaré escapolir-me abans de la feina, però no et puc garantir res :-(
Si no hi ha problemes per entrar un cop ja ha començat...
És imprescindible dur la invitació?

Alasanid ha dit...

12 de novembre a les 19... A Barcelona, ja m'ho pensaré. Lluny del tot no em queda.

Dan ha dit...

Lluna. Teletransport? Mmmmm miraré a Google a veure com està el tema, però em penso que està fumut

brioxet. Cap problema. Pots entrar quan ja ha començat i no cal la invitació.

Dan ha dit...

alanasid. Doncs si pots serà un plaer conèixer-nos

Anònim ha dit...

La presentació serà tot un èxit, n'estic segura! Espero que ens en faràs cinc cèntims. Que vagi tot molt bé i molts de records des de les Terres de l'Ebre.

èlsinor ha dit...

Jo no podré anar-hi, però que vaja tot molt bé :)

Anònim ha dit...

Ei!

No sabia res de que es fes la presentació del llibre a Barcelona.

És un honor per a mi que sigui ara un reconegut científic qui faci la introducció.

Si dilluns vaig be de temps intentaré passar-me.

Salutacions i felicitats de nou ;)

Anònim ha dit...

Allà hi seré :-)

Salut!

Dan ha dit...

carme: Ei, gràcies pels ànims! Ja us explicaré com a anat tot. Un petonas!

èlsinor: Gràcies. Ja m'imagino que t'agafa una mica lluny :-D

jordi. Es que un llibre que es diu blocs de ciència havia de tenir dos "padrins" un dels blocs i un altre de la ciència. No podia ser d'altra manera :-DDD

omalaled: Allà ens veurem :-)

Anna ha dit...

molta sort, que vagi molt bé! (per cert, ahir ja em va arribar el llibre!!!! avui el començo!!!)

Anònim ha dit...

Dan, et volia felicitar per el llibre i per aquest bloc tan magn�fic que tens.

=;)

Proximo ha dit...

jo ja no estic a Catalunya... :'(

miquel ha dit...

Miraré de venir-hi. Que et vagi molt bé (desig inútil, qui ho dubta?)!

Anònim ha dit...

A mi em queda una mica força lluny (els Pirineus són molt lluny), però espero que vagi molt bé la presentació. Es vendrà a les llibreries? A partir de quan?

Dan ha dit...

anna. Gràcies. Ai ai ai...

jaka gracies per tot!! :-)

proximo. Vaja home. Pero em sembla que em fas enveja :-D

pere. A veure si ens veiem (Qui ho dubta? Jo ho dubto!!! Que soc un cagadubtes!)

marina. Si, el Pirineu queda lluny, però gràcies. El llibre, doncs ja es a les llibreries. Si no el tenen, el poden encarregar a l'editorial. I si vols també per internet es pot comprar.

Brioxet ha dit...

Però allí també es podrà comprar, oi?

Dan ha dit...

Brioxet. Si, cap problema

sants ha dit...

Intentaré no faltar-hi!!!